Dag 230 (igår alltså)

Sorry för dålig bloggning.
Har inte hunnit helt enkelt!
Men träning fanns det tid för igår.
Dock blev zumban inställd, trist för det är så himla skoj, man blir så glad!
Men istället så:
*2 km jobbing, 17 min tog det denna gång, en förbättring på två min sen första gången.
*3x10 rygglyft
*3 plankor, varav den första och sista var 1,5 minut! En ökning med en halv minut. De, i mitten blev en minut bara, mest för att hjärnan började tvivla på att jag skulle klara det. Men då blev jag förbannad och körde 1,5 minut på sista, och då gick det!
*10 rull med abslide
*några minuters rockning med rockring, sen blir man så förbannat öm så det funkar bara inte!
Hoppas man liksom härdas så man kans tå längre och längre!
*3x3 armhävningar. Lite djupare kanske. Nästa gång ska jag köra 3x4!
.
Sen fick jag förlja med E och lufta bromsar!
.
Och sen ville jag bara kramas i sängen, för jag var så kall!

Kommentarer
Postat av: Mor

Haha!! Jobbing, är det en ny motionsform??

2011-03-29 @ 19:41:29
Postat av: Helena

Hmm, jogging ska de ju va!

2011-03-29 @ 22:08:43
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback