Det gick!! och Dag 212

*Rundan på ca 3 km med några löpsträckor, varav en riktigt, lång, 1 km kanske??
Visst känns det att kroppen inte är i toppform; hjärtat pumpar, svettet rinner och flåset...flåsar... =)
Provade även några intervaller uppför backen, men det blev bara två. Dels kom  det en massa folk, och jag känner mig itne riktigt bekväm att springa sådär framför folk än, och särskilt inte intervaller i en uppförsbacke, när de flesta granar är gamla och jag kan bara föreställa mig vad de ska tänka om mig!!, och dels för att två stycken var riktigt jobviga! No way att jag hade klarat åtta idag!!
*30 armhävningar
*plankan, 10 rull med ab-slaide och 100 steg i taket.
.
Men underbart härligt att vara ute igen!!
FÅr se nu då hur det går med kroppen!!
En sån här promenad i detta väder gör i alla fall mirakel för humöret och välbefinnandet!!
.
Nu må jag slänga mig in i duschen och dra på jobbet, börjar om 25 min!!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

När granarna är sådär höga brukar dom vara gamla;-)

2011-03-10 @ 11:12:22
Postat av: Helena

Ja, även grannarna, fast de är itne så höga, de krymper mest!

2011-03-10 @ 12:25:11
Postat av: Helena

Som sagt hade jag bråttom, därav alla felstavningar...

2011-03-10 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback