Hade faktiskt!!

Jag skrev ett långt inlägg idag på min rast, men när jag var klar började datorn muppa sig, så det blev inget.
Inte för att det stod nåt intressant där i alla fall... Men det var lite annat än bara träning.
.
Nu blev det inte så i alla fall.
Har just varit och handlat veckans mat, fast idag skulle mor bjuda på middag, så då slipper jag laga!
Men resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag: Bacon och sallad. Mycket god blandning!
Torsdag: Basmatiris (visst ska det vara lite nyttigare än vanligt ris?? Kanske måste googla) och korvstroganoff.
Fredag: Fajitas med kyckling!
.
Tror det blir bra, inga nyheter för min kära karl denna veckan! =)
Och ingen fisk eller soppa heller, så han blir nog nöjd!
.
Nähä, paketinslagning står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

råris ska d vara basmat, jasmin ris är inte så nyttigt

2011-03-15 @ 20:33:15
Postat av: Maria

Råets/fullkornsris bäst men basmati bästa vita riset om man ser till GI-värdet, googla så ser du.

2011-03-15 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback