Hola compadres!

Hur står det till idag?
Med mig är det rätt bra, inte lika pigg som igår, men heller inte lika trött som innan.
Jag skrev ju att jag var "normalt pigg" igår.
Jag tror jag måste ändra det uttalandet. Eller så blev jag piggare och piggare framgenom dagen, kanske p.g.a tre kaffekoppar rent av på "kalasen", för när jag kom hem sen var jag skitpigg!
Som jag minns det så flög jag upp för trappen, och sen studsade jag över E´s säng till min.

Lite stopp tog det i och för sig där, för E skulle instinktivt försvara sig och höjde knäet, som träffade...ja, ganska olyckligt... Tur att JAG inte var kille då!!!
Tog ett tag att somna oxå, både jag och E låg och snurrade och surrade rätt länge.
.
Kan det vara ibumetinen??
Kanske ska köra på den istället för voltaren i några dagar och se om det fungerar som uppåttjack! ;)
.
Apropå ibumetin så har vi avslutat säsong 5 av LOST oxå, så nu är det bara en säsong kvar.

Jag är så nyfiken på hur i tusan ska de kunna knyta ihop den här säcken??
Efter allt konstigt som hänt, hur ska de få till ett bra avslut??
FÅR de till ett bra avslut??
.
Det återstår att se...
Jag hoppas att jag inte blir besviken i alla fall!
.
Ikväll blir det styrketräning, får se hur ryggen pallar det. Gick ju bra när jag körde marklyft och sånt hemma, visserligen på medikament. Kör med voltaren idag oxå, och några dagar till, så får jag prova utan sen, till helgen kanske.
Får se hur det går att springa sen då, om det alltid kommer att bli såhär, eller om det var en engångsföreteelse, jag vill ju springa!
.
Nähä, dags att rasta vidare!

Kommentarer
Postat av: Mor

Förstår att du skriver på spanska, för ett år sen låg du i solen och hade det skönt just nu!

2011-03-23 @ 16:31:26
Postat av: Kajsa

Ja nu har vi sett klart hela serien, det känns konstigt att det inte finns något mer att se.

2011-03-23 @ 19:13:31
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback