Söndagkväll...

Vad fort det går, när en timme förloras...
Men promenad blev det i alla fall!
Inte de bästa förutsättningarna med halka, snö, storm och igendrivna gropar!!
Men nu är det gjort, en grisrunda, med ett kortare stopp hos vännerna i backen!
.
Såg nu när jag kom hem att jag missat premiären av en tredje säsong av Mästarnas mästare!
Årets deltagare.
Det som är så bra!!! Kul att de kört igång igen, det är faktiskt ett program jag gått och längtat efter!!
Som tur är finns ju svtplay.se, så jag lär hinna se det ändå, men just nu så har vi "överförbrukat"  månadens datamängd, så datorn går skitsegt, och lär väl göra det tills den första, så det går inte att se på play-kanalerna nu!
.
Hopp i duschen innan söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback