Suck!

Det är typ ingen skillnad alls i mitt tillstånd.
Lite snorigare imorse när jag vaknade kanske, en anings öm i halsen kanske, en skvätt mindre energi, trots 10 timmars sömn inatt. Näe, jag skojar inte.
Somnade runt nio-snåret och vaknade nångång mellan E´s väckare och att han for på jobbet, alltså nångång strax före sju.
.
Har redan avbokat träningen ikväll, blir ju andfådd bara av att klä på mig.
.
Vikten får ju bli som det blir denna vecka, inget jag kan göra nåt åt känns det som.
Blir väl ännu en kväll i soffan...
.
Vädret underlättar ju ingenting heller.
Grått, trist och tråkigt...
Och mera snö surras det om.
Det gör ju i och för sig inget i sig, även om till och med jag, den vinterälskare jag är, känner att det skulle vara trevligt med lite vår!
Grusiga vägar, knoppar som brister, solen som värmer och energin som sakta letar sig tillbaka!
Men inte...
.
Som sagt: SUCK!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får hålla igen på maten istället! Tänk på att en del går ner i vikt utan träning!

2011-03-09 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback