Vill ha!

*En ny sport-bh, då jag bara har en, som börjar bli rätt sliten.
SOC W FC BRA S10 BLACK
*Ett par "aerobicsskor", för inneaktiviteter som Zumba och styrketräning.
Har bara ett par gympaskor överhuvudtaget, som jag nu använder till allt jag gör!
T.ex dessa! Snygga i både svart och vitt!

*Löpartights.
Detta är minst nödvändigt, då mina längdkläder funkar ypperligt, men byxorna smiter inte åt som ett ett par tights, så jag skulle vilja ha ett par såna oxå!
NIKE FILAMENT TIGHT BLACK
*Och så är det snart dags för nya gympadojor oxå, eller alltså löparskor, då man ska byta ut ungefär en gång/år för annars försämras dämpning och gummit torkar och så.
Dessa skulle funka, för de är för ett pronerande/överpronerande steg, vilket jag har. Och det betyder att man går inåt med hälarna. Dessutom är de färglada och fina, så man blir glad! 1299:- -ka ching!! Men de har 15% rabatt på löparskor på stadium denna vecka, vilket då borde betyda...1104:-... Fast 1299 var webbpris, annars kostar de 1599:-... Hmm, man skulle vart rik!!
ASICS GT 2160 W PINK / WHITE
Allt detta från stadium.se
.
Ja, inte kom jag ifrån träningen, men det blev ju nåt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan du köpt skulle du kanske kunna låna både bh och löpartights av mig. Kanske tom aerobicsskor. Du kan ju kika å prova vid tillfälle!

2011-03-15 @ 21:39:49
Postat av: Helena

Och vem är du??

2011-03-16 @ 06:47:40
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback