4

4 FAVORITPROGRAM
*Grey´s anatomy
*Cougar town
*Mästarnas mästare
*Solsidan
4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
*Jobbade
*Var på möte
*Besteg Hammarbacken
*Fikade ostmackor och te
4 SAKER JAG SER FRAM EMOT
*Att mitt halsont ska gå över så jag kan starta upp träningen igen som planerat.
*När mitt syskonbarn kommer i slutet på juli!
*SEMESTER!!! (Har ju tjyvledigt redan nästa helg, 6 dagar!!)
*När jag blir rik och ekonomiskt oberoende så jag kan resa runt hela världen! (Eller åtminstone så där vuxen så man alltid har pengar på kontot, och en liten extra buffert, som alla vuxna verkar ha!)
4 FAVORITRESTAURANGER
Är ju inte så kulinariskt bevandrad, så det blir väl kanske de enda jag besökt...
*Bistro Le Garage, Umeå, (har bara ätit där en gång, men det var fantastiskt gott!!)
*Ånäset i Kälarne, (har bara ätit där en gång, men det var fantastiskt gott!! igen...)
*Restaurang Näset a la Maria o Markus!
4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN
*Denna klänning från La Redoute!
*Nya gympaskor, med formgjutna inlägg
*Resa, resa, resa!! T.ex träningsresa till Portugal våren -12??
*Pengar, så jag kan bygga ut vårat hus/köpa ett nytt
4 PERSONER JAG UTMANAR
Nja, den som känner för´t!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men tack å tack! Va glad jag blir! Å va kul att du ser fram emot bebisen, jag mä!! Å jag har beställt den klänningen.... :) Så passar den inte mig så kanske dig!

2011-05-24 @ 20:22:36
Postat av: Mor

Lite kul!! Jag gjorde den igår!!

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

1. Slutet av juli

FAVORIT RESTAURANGER

Hur ofta går jag på restaurang??????

2. Maria mat



2011-05-24 @ 20:50:29
Postat av: Mor

Lite kul! Jag gjorde den igår!

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

1. Slutet av juli

FAVORIT RESTAURANGER

Hur ofta går jag på restaurang??????

2. Maria mat

2011-05-24 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback