Besviken!

Idag kom äntligen sport-bh´n från Ellos, som skulle kommit för typ två veckor sen!!
Det stod leverans 5-7 dagar, och jag beställde 4:e maj...
Linnet jag beställde stod det oxå 5-7 dagar på, och nu ska det komma 10:e juni...
(Har jag berättat detta??)
Jaja, har skickat ett argt mail till Ellos, men de undvek fegt att svara på frågan varför det inte stod i orderbekräftelsen att linnet skulle komma senare, eller att de borde ha skickat ett mail och informerat mig om det i alla fall. Det enda de svarade var "Det bör ha stått leveransdatum 10:e juni på orderbekräftelsen"... Jaha, och?? Det gjorde det inte... Och varför sport-bh:n är sen har jag ingen aning om!!
.
Jaja, jag är inte den som gnäller för gnällandets skulle så...
Idag kom den i alla fall, tog den storlek jag brukar ha på bh:ar, men den var alldeles för stor!! Eller ja, den satt som en vanlig bh, men det vill man ju inte att en sport-bh ska göra, den ska ju sitta hårt och hålla fast!! Både kupstorlek och omkrets känns som om jag måste beställa en storlek mindre på.
Så nu kommer jag måste skicka tillbaks den och byta till en mindre, som man inte vet om den passar heller...
Näe, tacka vet jag irl-affärer ibland!!
.
Maria, vilken storlek är det på din Swegmarks sport-bh??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback