Fredag!

Och det enda vi planerat i helgen är grillkväll imorgonkväll hos Skogsmannen!
.
Denna kväll tänker jag mig ska spenderas med
-God mat!! Ska nog experimentera lite, vilket brukar vara till E´s nackdel... Han tycker jag gör för mycket "hitte-på", men jag får väl slänga in lite vanliga klyftpärer i ugnen till han oxå, i fall att...
-Promenad
-En bra film!!
-Soffa
-Mys
.
Ja, det låter väl som en bra fredag!
Kanske hinner städa lite, ligger lite grejer framme, och köar nåt varv med dammsugaren, men jag tror itne det behövs så mycket för att jag ska kunna känna mig nöjd i soffan!
.
Resten av helgen vet jag inte, det beror nog på vad det bjuds på för väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback