Gröna dagar!

2010 21:a maj:
2011 21:a maj
2010 8:e maj:
2011 21:a maj
Är det inte märkligt?? Vårkrokusarna (om de nu heter så, har inbillat mig det?!?!) blommar inte än, som brukar blomma innan snön smält, men tulpanerna blommar!!
Världen är oförutsägbar!!
Påsk/pingstliljorna blommar inte heller än!
Annars så planterar jag!
Har planterat:
-morötter
-solrosor
-sockerärtor
-luktärtor
-dill
-mynta med chokladsmak (??)
-nån typ av flox, tagit skott, blir kul att se var de slutar!
-rosmarin
-smultron
-sommarmalva
-och lagt krasse i blöt, de planterar jag imorgon!
(några saker planterade jag igår och tidigare i veckan)
Och så härdar jag planten som fortfarande bor inne!
Nu har de hamnat i skuggan, så de kanske ska få flytta in igen!!
.
Senare idag drar vi till stugan, och planerar att inte komma tillbaka hem förräns imorgon!
Härligt!!
Ska fara dit och ANDAS!!
Och vila mina träningsvärksfyllda muskler!
Shit, vaderna är som träkabbar idag!!
.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback