Helt OK!

För första året nånsin, eller på väldigt länge i alla fall, så tyckte jag att det var ett helt OK ESC i år.
Det fanns få otroligt dåliga låtar, även om det fanns nån, och alla grannländer röstade INTE på varandra!!
Ett otroligt jämt resultat!! Och Erics tredje plats tycker jag är helt OK, eller till och med jättebra!!
GRATTIS ERIC!!
Och det lustiga var, att enda gången jag sa "Den här låten var ganska bra!" Var när Azerbadjan spelade!
Jag tyckte den var OK!
Däremot tyckte jag inte att Bosnien-Herzegovina var bra, eller Frankrike, eller Grekland.
Tyckte inte heller att Italien var bättre än Sverige och tyckte det var synd att de gick om Sverige i sista röstningen.
Iofs så har jag bara hört de övriga låtarna en gång, så det kan ju hända att de växer när man hör de mera.
Tycker numera att Sara Vargas låt är rätt mysig, särskilt när man HÖR den. (Tycker dock fortfarande inte att den var bra i sammanhanget, alltså i schlager!).
Nu ska jag strax iväg på lite morgonyoga!!
Supermysigt och roligt ska det bli, har inte lyckats yoga på riktigt länge!!
Och med goa vänner dessutom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback