Hjärnkontroll!

Det är lustigt, för så fort jag liksom är på G igen, så har jag inga problem med vare sig för mycket mat, eller "dålig" mat.
.
Då är hjärnan heelt inställd på "Nyttig läge"!!
.
Jag kanske måste ha såna där dippar ibland där jag sätter i mig lite onyttigt, och latar mig lite, för att sen rycka upp mig igen och orka fortsätta!
.
Just nu är jag så sugen på att bara tokträna hela tiden!! Tokpepp!!!
Och särskilt såna där "hinderbanor" som jag gjorde igår. Det tycker jag är skitkul, och det kommer det nog bli mycket av framöver!!
Måste bara leta rätt på lite mera olika övningar man kan göra ute i naturen!
Här är en film på Burpees i alla fall, och jag gjorde faktiskt helt rätt insåg jag!
Måste bara få ut armarna tillräckligt brett för armhävningarna!
(Den här tjejen har en massa filmer på youtube med olika hemmaövningar! Och grymt fit verkar hon ju bli oxå!)
Här kan ni se när Katrin Zytomierska gör grodhopp som är en rumpdödare, och även en övning som jag ska lägga till min lista, kan tro att den är grym på insida lår!! Utfall åt sidan!
.
Jaja, som ni märker så är jag supertaggad!!
.
Idag blir det i alla fall dubbla zumbapass tänkte jag!!
Sista gången idag, så då tänkte jag köra järnet!
Har ju missat några gånger oxå, så jag hoppas de inte misstycker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback