Dåliga vanor!!

Alltså, jag resonerar ju så himla fel, jag vet ju det.
Men det är så svårt att göra rätt!!
Nu har jag ju inte tränat på en vecka, och har fortfarande ont i halsen, så det blir vila även idag!
BORDE jag ju tänka (och göra): ÄTA NYTTIGT! Och ännu nyttigare och mindre än när jag tränar!
Och särskilt eftersom vågen visade plus förra veckan, så kommer jag ju inte vilja att den visar plus igen, vilket jag nu är helt övertygad om att den kommer göra, då jag varken tränat eller ätit nyttigt. Har både ätit onyttigt, och mycket!!.
.
Men det är mycket enklare att "falla tillbaks" och äta onyttigt när man ändå inte tränar.
Dessutom mår jag ju dåligt av det oxå, eftersom jag vet att jag kommer må så dåligt när vågen visar på plus, och jag får gå ner dessa kilon igen!! Och dessutom blilr jag trött och sur och grinig oxå.
Ingen bra kombo!!
.
FEL! FEL! FEL HELENA!!
.
Nu känns det som, jaja, den här veckan får väl gå då, så sätter jag igång ordentligt på fredag igen, och sen kör jag järnet till nästa vecka!
Hoppas bara förkylningen/halsontet försvinner!
.
Denna låten passar bra in på mig idag
Synd bara att man jobbar, annars skulle jag tillbringa dagen i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback