Vilken ska jag välja??

vs  
Köpte ju det senaste numret av Wellness oxå nu när den fanns i butik, och den var riktigt bra!!
Så nu har jag lite beslutsångest vilken tidning som jag ska prenumerera på!!
Tog och beställde en "3 nr för 69:- inkl duschcreme och BodyButter från Body shop" av Wellness oxå, så nu har båda tidningarna tre nummer på sig att övertyga mig!!
Showergel och bodybutter i doften pink grapefruit från the Body Shop medföljer när du tecknar en prenumeration på Wellness.
Topphälsa:                        Wellness:
Utkommer:    2 ggr/månad kanske?            1 gång /månad
Pris:              44:-/lösnummer                   29:-/lösnummer
Vet ej vad prenumeration kostar på nån av tidningarna. Har inte lyckats hitta det på nån av hemsidorna. Minuspoäng till bägge där!! Och inte heller hur ofta ToppHälsa kommer ut. Det senaste numret var nr. 7, så 2 ggr/månad stämmer inte heller, och inte 1/månad, var tredje vecka kanske??
Har i alla fall mailat bägge kundservice:arna och frågat, får se om jag får nåt svar!
Jag skulle tippa på att Wellness kommer att vara mycket billigare då den både kommer ut mer sällan och lösnumret är billigare!
.
Nähä, byta om och ladda för Zumba då!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har ju båda just nu. Som den tidningsräv jag är gillar jag toppHälsa bättre. Den kommer oxå en gång i månaden. Wellness helt ok men mer kvällstidningsaktig (söndagsbilaga) tycker jag. Så där är nog en smaksak- om man gillar söndagsbilaga eller mer åt magazinehållet! Men jag fortsätter nog min pren på th och köper lösnummer av den andra ibland!

2011-05-30 @ 21:50:56
Postat av: Mor

Ni får väl byta med varandra, så kan ni läsa båda!! Även om man läser den ett par veckor senare är den ju "ny" för den som läser! Ekonomiska jag:-)

2011-05-31 @ 08:01:35
Postat av: Maria

Absolut! Fast jag vill nog ha tillbaka ToppHälsa sen i så fall, för jag tänkte spara dem....

2011-05-31 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback