Klippt till!!

Ungefär precis när jag bestämt mig för att klippa till på en korallfärgad Pierre Robert sport-bh på Ica, så fick jag ett tips om att Champions sport-bh:ar ska vara riktigt bra!
Dessutom kan man beställa de på Ellos.se, med de rabatter som man har där!
Så jag in och kika!! Upptäckte tyvärr att just de sport-bh:arna gällde inte rabatten, såklart!!
Surfade vidare och hittade en från Swegmarks som jag tyckte såg bra ut, och hade fått väldigt mycket positiva kommentarer, här kan ni läsa!
Och 50% rabatt hade jag att utnyttja oxå!
Så eftersom jag är en snålis och inte villa betala fullpris för champions bh:ar, så velade jag en liten stund, och beställde sen denna!

Svart, vilket kändes tråkigt, jag hade verkligen velat haft en korallfärgad!!
Men, men... Eftersom den är nästan dubbelt så dyr (egentligen då, inte nu då jag har 50% rabatt, då är den faktiskt billigare!!) så förmodar jag att den är, om inte dubbelt, så i alla fall betydligt bättre!!
.
I och för sig så blev det lite dyrare i slutändan, då jag inte fick beställa BARA den, för då hamnade slutsumman under 200:- som är minsta beställningsvärde, så jag var så illa tvungen att slänga med en tunika oxå.. Typiskt!!
Såhär ser den ut i alla fall:

Och det var faktiskt bland det billigaste jag hittade i hela katalogen!!
Elle jag hittade ett armband för 45:- oxå, men jag tänkte att jag får nog lite mer valuta för pengarna om jag köper denna!
.
Men om jag blir rik nåt framöver så ska jag köpa en korallfärgad Pierre Robert oxå!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är den där jag har fast vit. Jättebra är den!!!

2011-05-04 @ 13:17:42
Postat av: Helena

Det låter bra det!

2011-05-04 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback