Tröttmåndag!

Vet inte vad det beror på, men ögonlocken är stentunga!!
Var ju inte vaken såå länge igår, bara tills efter hockeyn, och sen slocknade jag som en stock!
.
Synd för mig i alla fall, då jag tog cykeln ner på jobbet imorse, så jag lär ju få trampa hela vägen hem oxå, plus att vi har jobbmöte och så zumba.
Så det blir inte vila här inte!!
Lär ju ramla ihop i en liten hög i duschen efter zumban!
.
Och apropå träning så har jag grym träningsvärk i armar, axlar och skuldror sen yogan igår!
Sjukt stel och öm!!
.
Hör ni att det är hemskt hemskt synd om mig idag?!?!

Och jo, till råga på allt så märkte jag i full fart på väg nerför Pålgårdsbacken att det är halvpunka på bakdäcket!!
Eller , ja, alltså det är halvtomt på luft!! Inte bra!!!
Hoppas det inte är slangen som är nybytt som är trasig!!
Får fara och pumpa innan jag glider hem idag och dra åt alla ventiler ordentligt!!
Det går ju så mycket mycket trögare när däcket nästan är platt!
.
Ja, ni hör ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback