Forts. Fejk

Köpte Klick iförrgår, där det stod om Hannah från Ensam mamma söker.
(Det stod på framsidan: "Därför slängde jag ut honom", och det enda som stod inuti tidningen var: "Jag vill inte prata om Johan nåt mer." Tidningarnas underbara rubriksättningar....)
Strunt samma, det var inte det jag skulle skriva om, utan det var att när jag satt och läste så säger E, utan att jag överhuvudtaget diskuterat detta med honom; "Hon är ju mycket finare utan de där ögonfransarna!"
.
Precis!! Tänkte faktiskt under sista avsnittet, när jag tyckte de var EXTREMT stora och tjocka, att stackars killar som ska tycka att vi är attraktiva när vi spökar ut oss sådär!!
(Så fin utan FÖR mycket tillbehör)
Dessutom så satt jag och läste lite i hennes blogg nyss, mest nyfiken på vad som hände med Johan, men då hittar jag detta inlägget, och blir glad att hon kommit till insikt, eller ja, nåt...
Där står det bl.a

"Jag ser ut på ett annat sätt framför allt dessa fransar och extensions jätte fint men ..ja vill inte se ut så dära:)

Jag känner att ja blir tagen på större allvar med en "vanlig frisyr" och mina vanliga fransar:)

Sedan har jag växt enormt som människa och verkligen lärt mig massa om mig själv."

.

Ja, det om detta...

Blev ingen julkonsert i alla fall, får se om det blir nån jul i år då! =)

Nu blir det chilla i soffan och njuta av det nystädade huset!


Kommentarer
Postat av: Mor

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14021494.ab

2011-12-02 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback