Godkänd vid besiktning!

Allt gick bra hos Barnmorskan idag!
Blodtryck - 120/80 (Inte för att jag fattar det där med blodtryck, men det var bra sa BM)
Blodvärde -123 (Bra, hade 127 sist, så jag ska fortsätta med hemofer 2 ggr/dag)
Blodsocker -5,1 (Så det var bra, men jag ska ändå göra en glukosbelastning nästa gång jag ska dit. För säkerhets skull.)
Bebis puls - 140-142
Magmått - 24 Vilket, om det varit om tre dagar när jag går in i vecka 25 (måste bestämma hur jag ska räkna, nu skiljer det ju två veckor mellan BVC och gravid.nu) hade varit exakt på normalkurvan.
Vikt - +4-5 kg (Kollade aldrig exakt vad jag hade vägt sist)
.
Så allt såg bra ut, och vi är godkända till nästa träff jag och bebis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback