Önskelista 2011

*En stor och rymlig Onepiece som jag kan förvara min gravida kropp i i vinter!!
*Houdini powerjacket
Citerar nån som har en :"Världens skönaste jacka"
I färgen Hurricane eller Candy green eller egentligen i vilken färg som helst!
denna sida får man en mössa på köpet (i cloud white då kanske;))!!
*Cougar town säsong 2
*Böcker
Camilla Läckberg - Änglamakerskan
Änglamakerskan (inbunden)
Lars Kepler - Eldvittnet
Eldvittnet (inbunden)
*Liza Marklund - Du gamla du fria
Du gamla du fria (inbunden)
*Handskar Kombi U SWERWE GORE TEX Finns på Stadium, på stadium.se kostar de 399:-, i butiken stod det 599:-
KOMBI U SWERVE GTX MITT BLACK
*Lotuslyktor 2 st Gärna gröna eller orangea!

*Gravidmassage på DIVA!
*Presentkort på IKEA så jag kan inreda utbyggnaden sen!
.
Hmm, det var det jag kommer på sådär på rak arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback