Rensat!!

Oj, vad jag har rensat nu!!
Eller det mesta var redan bortrensat från garderoben, men har bott i skrubben i flera år!
Men nu är allt igenomgått, och resultatet blev följande:
Detta ska bort!!
Till vänner, till kupan, till klädcontainern och till soptunnan!
5 säckar kläder, 3 påsar skor och en påse med skärp, väskor och bh:ar...
(Har redan fått iväg två ica-påsar med kläder till I!!)
Såhär såg det ut när jag rivit ut hälften ur skrubben ungefär, och hälften var ändå kvar inne i skrubben!!
Detta är vad som nu står kvar i skrubben, och det är sommarkläder, och byxor som jag inte kan använda nu under graviditeten. Och med en vakuumpåse till så tar det ännu mindre plats!!
Här är skohyllan längst ner, som tidigare liksom spridit ut sig över halva skrubbgolvet! Nu får allt plats i hyllan, med råge!!
(Sorry för dåliga bilder, men JAG vet i alla fall hur det ser ut! =)
Och såhär tomt är det i resten av skrubben nu!! Har nog ALDRIG varit så tomt förut!!
Skön känsla!!
Så är det nån som vill kika på kläder så vet ni var det finns!
Allt från strl 38/40-46/48, endel nästan oslitet och endel utslitet (och det ska jag slänga...), skor i strl 39/40, de flesta är nog ganska slitna, vilket i alla fall tyder på att jag faktiskt ANVÄNDER alla skor jag köper, även om E inte tror det...
.
Nöjd med dagen är jag i alla fall!
.
Nu blir det sängen! Om jag kan sova! Känner mig ovanligt pigg och klockan är ändå ovanligt mycket för att vara jag! Kanske yogan som fyllt mig med energi!!
.
God natt i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Finns det kvar eller har du fått iväg det? Annars kan jag komma och kolla en sväng.

2011-11-23 @ 09:57:50
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback