The end!

Av denna helg i alla fall!
Och det har varit en lugn och oeffektiv helg, har inte gjort mycket alls tror jag.
Legat kvar länge i sängen på morgnarna, vilket är sååå himla härligt!
Bara ligga och känna hur det sparkar i magen, för sparkar, det gör det!!
Nästan så fort jag sätter mig ner så sparkar det, och tydligt oxå, nu har E inga problem att känna sparkarna!
Supermysig start på dagen!
.
Sen igår så.. Ja... Efter ett tag så började jag rensa lite i garderoben, både sånt som jag ska hä bort och sånt som bara tillfälligt ska bort. Sen så bestämde vi oss för att åka på julmarknad i Strömsnäs, men när vi kom dit höll de precis på att packa ihop, så vi klev inte ens ur bilen. Lyckat!!
Sen for vi och handlade och sen hem och gjorde middag, som inte heller blev särskilt lyckad!!
Vi förlitade oss på en termometer och den slutade stiga vid 43 grader. Så när den visat 43 grader i...en halvtimme började vi undersöka saken närmare, och då visade det sig att köttet egentligen var närmare 100 grader....
Med andra ord torrt ochg rått, istället för rosa och saftigt...
Tur att resten av maten var god, för köttet fick vi plåga i oss!!
Och sen låg vi i soffan resten av kvällen... Var tänkt att U skulle komma, men det blidde inte så...
Eller jo, förresten, rensade ju både kyl och skafferi efter frukost, och sen ko kusin med barn och hälsade på oxå, kändes som om det var nåt jag missat...
.
Idag har vi ja, sovmorgon... Sen gick jag ner på Hammarn där vi firade E´s far.
Och sen blev jag ju husägare oxå!!
Det är ju inte att förglömma!! Fick halva huset av E!!
Sen fördrev vi tid där tills det var dags att hämta V och nästan direkt vidare till mina föräldrar för middag.
.
Och nu är vi hemma igen.
Ska plocka ihop lite i vardagsrummet och tända en hel hög med ljus för resten av denna kväll ska spenderas i soffan!!
.
Ja, det låter som om vi gjort lite i alla fall, men det känns inte så.
.
Ja, om det nu var nån som var intresserad vill säga...
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback