Tisdagstrött!

Hmm, denna trötthet verkar inte gå över...
Låg i soffan hela kvällen igår, och itne blev jag nå piggare...
(Inte för att jag trodde det heller, men nån promenad lyckades jag inte masa mig ut på ändå..)
Måndagskvällarna blev dessutom så mycket tråkigare nu när Ensam mamma söker tagit slut, fast å andra sidan så börjare byggfällen, och trots att jag inte såg hela programmet så kom det ändå några tårar på slutet, för de stackars människorna som blivit lurade, men nu blev så lyckliga och lättade!!

Dessutom så såg jag både Supersize vs Superskinny och Biggest loser och fick lite ångest över all träning som jag bara slutat med!! JAG VILL INTE BLI EN TJOCKIS IGEN!!
Inte för att jag nånsin hunnit bli en smalis, men jag vill INTE tillbaks dit jag var.
Vilket känns som en svår kombination med tanke på att den andra halvan av en graviditet väntar på mig.
Men men, det är inte mycket att göra åt nu, förutom att möjligtvis ta mig i kragen och börja träna igen...
Men soffan med tända ljus och glögg är ju så förbaskat mysigt!!
.
Som sagt, får tagga tills bebis kommer ut, och då jäklar anåda blir det andra bullar än dessa fantastiska vaniljbullar fulla med socker och smör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback