Torsdagmorgon!

Och shit, nu har snart denna vecka gått oxå...
Swisch säger det!!
.
Det blev en grisrunda igår i alla fall, med I.
Kändes ganska bra!
Sen blev det dusch och mys i soffan med U.
Och så drack jag min första julmust.
Hintade lite till älskling, så han hade köpt en när han var ner på byn! =)
Är riktigt sugen på jul!!!
Längtar efter att titta på Pettson och tomtemaskinen och Ensam hemma-filmerna!
Tror vi får ta nån julkväll framöver!!
Men det är ju inte såå länge kvar nu! NÄSTA HELG är det advent!!!
Så det är ju högtid att leta fram gardiner och prova adventsljusstakar!!
Oj, hade nog inte insett att det var så tidigt!!
I helgen är det ju i alla fall julmarknad i Ammer, och den ska vi INTE missa!
.
Nähä, nu ska jag avsluta min frukost och se klart på nyhetsmorgon innan det är dags att fara på jobbet!
Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback