Helg!

Om några få arbetstimmar är det åter dags för helg!!
Och som vanligt är det fullt upp!! Vet inte vad som händer, men de lediga helgerna är väldigt sällsynta!!
i och för sig så är det inga jobbiga eller betungande saker som ska göras, och i helgen är faktiskt söndagen fortfarande ledig oxå!
.
Ikväll är det i alla fall middag hos mor och far, vilket jag inbjudit oss till alldeles själv, och så fixa de två bakre sommardäcken! Ska se om de lokala däckhandlarna kan hjälpa mig då itne ens E mäktade emd att få bort den, ananrs blir det till att svetsa fast en mutter och dra, inte jag ska svetsa då... Då blir det besök hos E´s morbror.
Imorgon ska jag dra med mina två äldsta syskonbarn till paradisbadet! Som ni hör, inte så betungande!

Det var i julklapp de fick det, och ja... Här är vi nästan ett år senare!
Men imorgon blir det av i alla fall!
Och sen, som sagt, har vi inget med inplanerat, men jag skulle kunna tänka mig att det lutar lite åt att kapa och måla hyllplanen till hyllan och sen montera den och fylla med alla böcker!
Fast det känns oxå mer roligt än betungande, att få bort de förskräckliga högarna på hallgolvet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback