Iiihh!!

Skickde nyss iväg en beställning från ellos.se.
jag som inte skulle beställa nåt mer...
Men det var en vinterjacka, för halva priset!!
Bra precis som jag ville ha den!! Får se hur den passar, förmodligen inte hela graviditeten, men å andra sidan kan jag nog använda den så länge, och sen kommer ju jag inte att vara gravid hela livet...
Så 500:- för denna, självklart då om man beställde minst tre varor, så en mössa och ett magband fick följa med oxå!
Svider i plånboken, men jag må ju ha en vinterjacka!!
Å 500:- för jackan känns ju inte så farligt egentligen, om den är bra...

Kommentarer
Postat av: Mor

Den var fin, den var väldigt mycket du:-)

2011-10-20 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback