Torsdag

och så var veckan snart slut, den som nyss började och kändes så där fruktansvärt lång...
Och imorgon börjar jag dessutom kl 6, så då är det tidig helg!!
Lovely!!
.
Vet inte om det beror på två korta promenader, men jag känner mig lite piggare och gladare på dagarna i alla fall!
(Kanske inte riktigt på kvällarna, när jag landar i soffan, men lite mer energisk INNAN jag landar i soffan.)Förmodligen är det så enkelt, om inte annat är det ju bra att tänka att det är så enkelt, för då är ju risken större att jag fortsätter! Idag slutar jag 17.30, så vi får se hur det blir med promenad då.
Ska i alla fall måla klart det sista på hyllplanen, sen står det att de ska stå EN VECKA innan man belastar de...
Hur tråkigt är inte det?? Vill ju göra klart nu!!!
Iofs så lär det väl dröja minst en vecka innan E får fingrarna ur och sätter upp skenorna på väggen, men i värsta fall får jag väl göra det själv!
.
Fint tror jag det blir i alla fall, och skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback