I´m a survivor!

I did it!!
Up and down, on my own!
Men strax innan jag var uppe trodde jag att jag gått fel, fast inte så att ajg inte skulle komma upp, utan ner igen...
För jag går där och tycker stigen syns skitdåligt, efter att jag vikit av uppåt där jag trodde den andra vägen bar ner, så dyker det upp en mycket större stig framför mig. Som visade sig vara den rätta, tror jag, men vilken väg kom då jag?? En alldeles egen väg, och bara hade en jävla tur som kom på den rätta och inte hamnade helt åt helvete bakom berget??
Så då blev jag lite skraj så när jag väl kom ändå upp vågade jag inte stanna och vänta på att gå ner i gen, så jag skyndade mig och knäppte några kort, och tog två klunkar vatten, sen började jag gå ner igen, medans jag fortfarande hade i minnet var jag kommit på den nya stigen.
Blev inget sitta och njuta av utsikten och min prestation!!
Får bli nästa gång, nu vet jag ju att jag kan ta mig både upp och ner i alla fall!!
Tog den långa vägen upp och den branta vägen ner.
.
Ja, och sen när jag skulle ner så visste jag ju inte om det var rätt nerfart eller om den jag såg först var rätt nerfart, så hela vägen ner gick jag med en liten klump i magen och försökte tänka tröstande tankar att "det kan väl inte finnas flera stycken branta vägar ner!?! Det måste ju vara rätt!!" Men inte förräns jag var nere, på säker mark där jag kände igen mig så släppte klumpen i magen...
.
Vet inte om detta säger er nåt, eller om det bara är en massa svammel, men kanske de som varit upp dit hajar i alla fall!
Men bilderna jag skyndade mig att knäppa ska ni få se i alla fall!
Nu blir det hopp i duschen, kanske lite stretch först, i alla fall av benen, och sen mot Östersund!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Duktig du!! Såg du ingen björn, eller sjöng du hela vägen:-)

2011-09-02 @ 19:22:36
Postat av: Helena

Ingen björn, och inte sjöng jag heller... Brukar försöka tänka som E; "Sån tur har du inte!!". Men det knakade till nån gång när jag nästan var uppe, men det kändes mer som en älg, nånting tyngre, men jag såg inget, och hörde inget mer heller..

2011-09-04 @ 18:54:27
Postat av: alias Kvasthilda

Jag förstår precis vad du menar. ;)

2011-09-07 @ 09:03:57
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback