Invalid 2.0

Utsikterna att jag tar mig ur sängen i morgon bitti ser mörka ut...
Mycket mörka...
Även triceps, bröst och rygg lider, men värst är benen, låren...
.
Trots detta, så är ikväll enda kvällen på heeeela veckan, och kanske även tidigare veckor, som jag INTE somnat i soffan före klockan nio... Tidigare har jag legat och snarkat (påstår E i alla fall) och vaknat mellan halv elva-elva medans E tittar på tv, och även då vid elva när jag gått och lagt mig, så har E fortsatt att tittat på tv och inte kommit upp medans jag varit vaken, vilket iofs inte handlar om många minuter, men ändå.
Och vad händer nu då?? När jag är vaken??
Jo, E somnar på soffan!!!! Han somnar!! Och vaknade till nyss och gick och la sig!!! HAN GICK OCH LA SIG!!! Före kl tio!!! Som annars ligger vaken halva nätterna!! Hur e d möjligt??
.
Sociala samvaro; var äääääär du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback