Lösning!!

Till slut fick jag ett tips av mina kära vän Hanna, hur jag skulle få slut på min hårda mage!!
Ett tips som jag inte hört nånstans, eller läst om nånstans!!
Och sååå enkelt!! Kanske inte gott på nåt vis, men heller inte äckligt på nåt sätt...
Plommon hjälpte inte (däremot så tog jag en hel hög en dag, och det gav inget gott resultat kan jag säga.... Jag var tvungen att öppna fönstren och vädra själv när vi åkte bil... Det kom rätt......stinkande bubblor ur min kropp... Tror aldrig jag känt dylik lukt tidigare.... Men inget annat kom det!!)
.
Jaha, nu kanske ni vill veta vad det är??
En helt vanlig kopp med varmt vatten...
Jag kokar upp vatten i vattenkokaren, låter det svalna tills jag inte bränner mig, och dricker upp det.
Har druckit det på kvällen, innan jag gått och lagt mig, och så har jag fått gått på toaletten på morgonen!!
Tre dagar i rad nu!!
UNDERBART!!
.
Går säkert att dricka tidigare oxå, och hinna gå på toa innan man lägger sig, men det blir som inte läge förräns på kvällen, när jag i normala fall dricker en kopp te...
.
Om nån nu var intresserad...
.
Dags för middag och sen träning!! Usch!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm...ibland kan tant Hanna...

2011-09-21 @ 19:22:28
Postat av: Helena

Du kan mycket du Hanna!!

2011-09-21 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback