Mysrus!!

Är verkligen inne i ett mysrus nu!!
Vill bara sitt hemma med tända ljus, en kopp te i morgonrocken och bara....vara!!
Bara mysa!
Sitter och planerar att hyra en massa filmer i helgen, när E ska bort och snickra, och bosätta mig i morgonrocken och soffan!
Och bara elda ljus och va för mig själv!!

Låter inte det som en plan??
Kanske gå på nån höstig promenad i regnet, om man vågar för alla jägare som lurar i skogen, och sen bara mysa igen!!
.
Inte för att jag vet om jag slipper undan snickringen egentligen, och de klart, det är ju i stugan och det är ju oxå mysigt!
Fast jag vill nog vara hemma bara.
Bara hemma!!
.
Filmer jag kan tänka mig att hyra är:




Typ såna filmer som E inte vill se alltså..
Kanske ska ägna en hel dag åt att se på film??
Det var typ 100 år sedan sist, om det nånsin hänt!
Fast jag tror inte jag pallar det nuförtiden...
Men nån film i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Lingon-filmen är ju fantastisk!! Såg den för första gången för nån vecka sen, jättejättebra!

2011-09-09 @ 17:45:19
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi ska hyra lingon på söndag hojta om du har den! Sen tänkte jag att du å jag å Sigge ska peomenera imorrn!! Selina ska hänga me martinka en stund. Jag kan komma till pålgård eller stugan. Va troru om de?

Hörde just nån på radion idag som hatade "bara vara" uttrycket!;-) Han menade att det är ju ett dött tillstånd å menade att även fast man sitter själv framför en brasa så är man. Tankarna rör sig, man njuter å reflekterar. Lite lustigt att du skrev just de men det är väl för att det är ett populärt uttryck.

2011-09-09 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback