Planera aldrig!!

Min plan för helgen blev ju totalt tvärtemot allt jag tänkt mig!!
Knappt en minut till övers hemma, utan bara snickra och skynda runt!!
.
I lördags somnade jag under Hur många lingon finns det i världen?
I Söndags gav min sambo mig inte mycket val än att följa med och snickra, så jag hann aldrig se resten av filmen då.
Sen blev det middag hos svärföräldrarna (vilket jag är mycket tacksam över, har inte behövt fundera över nån middag i helgen i alla fall).
Och sen for vi upp till vännerna i skogen som vi ska till fjälls med i helgen, trots stora protester från mig, så gav min sambo mig itne mycket till val...
.
Shit vad han är hård min sambo...
.
Sen när vi kom hem blev det dusch och sen gick vi och la oss.
Halv nio.
Såååå trött!!
Fast sambon kollade på film och kikade en stund, sen sov jag som en stock!!
Skönt!!
Men som sagt, inte många minuter över till hushållsarbete eller hall, eller tjejfilm och ensammys, som jag ville!!
Och så sjukt trött imorse då, eftersom det blev en tuff helg...
.
Och nästa helg blir ju inte mycket bättre!!
Eller bättre blir den ju definitivt, men jag tror inte jag kommer vara pigg och utvilad på måndagmorgon efter en helg i fjällen!
Vi kommer förmodligen att gå vid Snasahögarna!

Ser fint ut!!
Kanske blir en topptur upp på Storsnasen!! =)
.
Så nu vet ni vart jag har hållit hus hela helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback