Regniga tisdag!

Ändå känns det som bra ändå!
Tycker mest det är mysigt med regnet!
Blött..... Men mysigt!
längtar hem och kanske göra höst i köket idag oxå, och hallen borde jag hinna med samtidigt!
Putsade både hallfönstret och ena köksfönstret utvändigt i söndags oxå, så tekniskt sett är det bara fyra sidor att putsa!
Och nya gardiner!
.
Sen nån dag snart, mycket snart hoppas jag, så ska jag ta tag i hallen!!
Blir lite lättare nu när det försvinner lite gardiner, och när inspirationen ökar!
Ju mer fint man får hemma, desto lättare och mer motiverande är det att fortsätta!

(Hallen när den var nystädad, för länge sen...
Idag är det mera...hmm...kaosartad...)
.
Känner mig riktigt pigg idag oxå!
Kanske hinner med en blötare promenad oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback