Storgrin!!

Igårkväll när vi kom hem (efter middag hos Svärföräldrarna och tårta hos E´s morbror som fyllde år) så kände jag mig sugen på att se en film, och hittade igen denna i en låda. har inte hunnit se den än, så den fick det bli!
Och jisses vilken film!!
Kanske i kombination med en dos trötthet, en släng av graviditet och kanske ett litet behov av att rensa bort lite tårar så stortjöt jag verkligen stundvis när jag tittade!
Har aldrig gråtit så mycket till en film förut.
Fällt nån tår, visst, men inatt låg jag verkligen och grät, högt och snorigt!
.
Sevärd verkligen, men glöm inte snorpapper!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh, fantastisk film! Och jag tror inte det behövs varken trötthet, graviditet eller behov av gråt, jag stortjöt också!

2011-09-25 @ 13:35:54
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Maria

Så grät jag första gången jag såg mannen som kunde tala med hästar och dagboken första gången oxå. Sådär riktigt extremt å som på nåt vis är rätt skönt! Igår grät vi en hel del oxå, om vartannat....men idag känns de bättre!

2011-09-26 @ 09:10:50
Postat av: Helena

Det är samma regissör som gjort Dagboken! Ja, hua, stackars lille Sigge!! Hoppas de hittar nåt snart! Eller att de int hittar nåt, och han blir pigg!

2011-09-26 @ 12:09:46
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback