Why??

Ett mode som jag har svårt att förstå är detta med fickorna som hänger ut under jeansshortsen!!
Det är ju skitfult!! Varför har man så??
Är det för att visa att man har jättejättekorta shorts??
Det syns ju liksom ändå...
Och missförstå mig inte, korta jeansshorts är väl snyggt, det skulle jag ha själv oxå om jag var lite mindre, men om de var så korta att fickorna hängde fram så skulle jag vika in de!
Och nu säljs de till liksom med fickorna framhängandes!
Dessa är från hm.se
Och Sofi Fahrman har alltid dessa fickor uthängandes.
.
Why??
.
Anledningen till att jag kikade på H&M var för att jag hittade en klänning att ha på ett stundande bröllop!!
(Eller OK, jag "fönstershoppade" och råkade hitta en klänning, och beställde den!! Helt olik min stil, men jag fastnade för den på en gång! Den får ni se senare!)
.
God morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: Paulin

ÅH GUD vad jag håller med!!! SÅ FRUKTANSVÄRT FULT!!!

2012-04-23 @ 01:02:15
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback