Hemma!

Blev en lång dag, men fick emd mycket fint hem!!
Bl.a dessa härliga byxor från Lindex!
Byxa - 100% Bomull
Love färgerna!
(Och Helena de är stl 68, men Me and I-byxorna var större, så det är ingen fara att de är för små!)
Resten får ni se en annan dag!
.
Men summa sumarum så har jag lärt mig att
-barnvagnen är större än jag tror, har krockat med ungefär allt jag passerat.
-om man matar bebis det sista man gör hemma så kan man åka hela vägen till stan och shoppa i två timmar innan det är dags för nästa amning (i alla fall om man har tur)
-folk gillar bebisar. Fick hjälp i hissen av en dam som ville titta i vagnen, gav komplimanger och surrade allmänt som om vi var bekanta! (OK, att folk gillar bebisar var väl kanske ingen chockerande nyhet...)
.
Nu ska vi sova, trött mamma och trött bebis!
Imorgon blir det nog en lugn hemmadag, med promenad och magövningar!
Usch, känner av min svaga rygg och bål mer och mer för varje dag som går!!
(Hanna, visst var det tre månader efter förlossning som man ska vänta innan man yogar? Men kan man göra bara solhälsningarna tidigare??)
.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helena! Det stämmer att du ska vänta tre månader, men att du gör några solhälsningar gör dig gott!! kram

2012-04-24 @ 21:58:28
Postat av: Helena

Bra att inte byxorna blev för små innan han hann få dem!!!

2012-04-24 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback