Stackars liten...

Han har fortfarande ont, men nu gnyr han mest, och sen sover han...
På nåt mirakulöst sätt så sover han i alla fall på natten!!
Han sov ju nästan inte på hela dagen igår, en timme på fm och en halv timme på em och sen bara små slumrade han några minuter här och där.
Hur vi än försökte! Och sen så går vi upp och lägger oss i sängen, och så sover han. Äter och sover.
.
Men jag tackar gudarna!!
Igårkväll började han skrika lite i sängen, och jag tänkte: "Ska detta bli den första vakennatten??"
Men sen lyckades jag vyssja honom till sömns, och sen har han inte skrikit nåt mer.
Förräns vi kom ner i morse, men då var det mest gnyenden, och så kryper det i hela kroppen på honom.
Men sen ha ätit så somnade han om och har nu sovit i 1,5 timme. Så jag anar en sov dag??
Dock har han ännu inte bajsat, så jag hoppas det kommer under dagen!
.
Nåt som däremot får han helt lugn, om han itne är alldeles för arg, är speldosor!! Eller speldjur...
Han fick en fågel av några vänner och en kanin av Faster, och när man drar igång de där så blir han helt lugn och ligger och tittar på den!
Har aldrig sett att de påverkat nån så mycket nån gång!
Häftigt är det!! Fågeln är hans kompis, och han håller gärna i den!
Flera gånger har han somnat med den spelandes.
Skulle bara ha varit längre snöre så den spelar längre, nu får man dra upp och dra upp och dra upp, och är han riktigt känslig så hinner han börja grina innan den börjar spela igen.
.
Jaja, nog om det.
Finväder idag, blir nog en promenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback