Befrielse!

Gåstolen måste vara en av världens smartaste uppfinningar!!
Gud vad den underlättar min och Alvins vardag numer!! 
Han är nöjd och road, och jag är fri och kan göra saker!!
       
Babysittern däremot har han vuxit ur (tycker han själv i alla fall), så den kan vi nog ställa undan nu!
Vad jag försöker säga tror jag är att det är därför det inte heller blir så mycket tid för bloggen, när jag nu väl har möjlighet att göra saker här hemma, så prioriterar jag inte bloggen.
Igår och i dag har jag t.ex (förutom att hänga med syster och sen I) diskat diskmaskinen, rensat medicinskåpet och flyttat det till badrumsskåpet, rensat badrumsskåpet, städat badrummet, dammsugat, vilat. Osv...
Ja, sånt som måste göras. 
.
Förresten, visst har det gått lite för långt när man tycker att det är äckligt att rengöra diskmaskinen??
Alltså att allt äckelklegg - gegg därnere är äckligt... Det är ju där man rengör allt porslin och alla bestick som man äter med!! Uäck!! Månde det inte gå lika länge tills nästa gång!!
.
Nu drar vi på Näset för middag och bastu, Selina tyckte att de skulle bjuda oss på mat och bastu ikväll. SMart tjej!! 
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Oj!!! Mini-E på översta bilden:-)

2012-08-22 @ 06:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback