Dagens val!

Ja, det blev väl ingen strålande början kanske..
Alvin vaccinerade sig igår vilket resulterade i grinig och febrig bebis. Febern, och grinet hängde kvar kanske halva dagen idag. Och på natten sov han rätt bra, men inte jag, så det har varit en rätt trött morsa här idag.
.
Mitt val kanske man då kan säga har bestått i att inte bryta ihop...
.
Fast lite bättre än så måste jag väl ha kunnat, ja, var ut på promenad och då tänkte vända hem igen efter en kort bit då han redan sov, så jag tänkte hinna med lite mer göromål hemma, men då valde jag istället att fortsätta den redan tänkta rutten, för att JAG skulle få motionen. 
Var ju ändå inte fråga om nån längre sträcka, men ändå.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag valde nötter och en liten bit mörk choklad istf muffin till fika OCH att gå och lägga mig nu istf att festa vidare och va ännu tröttare imorrn! Kram!

Svar: Bra jobbat!!
Helelena

2012-08-29 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback