Följ skyltarna!!

En sak som vi upptäckte när viv ar på semester är hur bra skyltat det är i Sverige!
Vi letade lite halvhjärtat efter en gps men hittade ingen utan tog med kartboken på semester. Sen drog vi.
Tror E var lite nervös över det, jag var tillkämpat lugn. 
.
När vi använt gps så har vi ändå hamnat fel, och E har varit....uppstressad....ändå.
Och tamejtusan så klarade vi oss heeela semestern, utan gps!!
Hittade runt på alla ställen i Eskilstuna.
Och (nästan) inge stress, ens när vi skulle till Lidingö, vilket alltså blev igenom hela Stockholm.
(Fast när vi kom på Essingeleden, mitt i fredagsrusningen och vägarbeten så det var riktigt segt att ta sig fram så ökade nog pulsen nåt snäpp).
Men annars hittade vi hela vägen ned och hela vägen hem utan att köra fel!!
(Eller nja, E körde fel på vägen hem, två gånger, när min koncentration var på annat håll så jag kunde guida honom rätt, så sen körde jag. Åtminstonde till Hagsta, men då hade vi stannat typ tusen ggr pga Alvin så det var ändå några timmars körande dit. Och sen var det ju bara E4:an hem.)
.
Så jag tror vi skippar gps:en i framtiden oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback