Fredagsmys!

Idag bestod det av bad med bebben i stora badet.
Sen fortsatte det med gallskrik i sängen.
Det började redan igår, då E gick upp med honom. Sen blev han tyst och somnade när ajg gick upp med honom, så jag tänkte han kanske blivit mammig.
Idag gallskrek han när jag gick upp med honom, även när E var där.
Som om kniven satt i han. 
Typ som att sängen var världens värsta plats.
.
Han som ÄLSKAT sängen. Har alltid myst järnet när han lagt sig. Sen han föddes.
Vad har hänt?? Och hur får man det att gå över??
.
Sen kika vi lite på OS.
Hann se när handbollsherrarna tog sig till final, inte hela men de sista 20 min.
Såg även en kille med proteser som sprang i 4x400m!! Kul!!
Googlade rätt på honom och hittade lite info, Oscar Pistorius heter han.
Han hade tydligen vunnit allt i Paralympics så han ville tävla i vanliga OS, och öyckades till slut.
.
Nu ska jag gå och sova oxå, är trött!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback