Orättvist!?!?

När vi var på semester så lyckades jag hålla mig från att shoppa.
Eller det var itne så svårt heller, vi besökte nästan inga affärer, och jag kände inget sug.
Vi hade ju annat att ägna oss åt.
E däremot handlade en hel del - för att han behövde!
Han hade nästan inga kläder alls att ha när sommaren kom.
.
Jag vill oxå BEHÖVA handla kläder. 
När jag handlar kläder så har jag oftast dåligt samvete, eftersom jag kanske egentligen inte behöver det, utan bara...råkar beställa....
Kanske får försöka hålla mig från att shoppa tills jag verkligen BEHÖVER det.
Fast det lär nog dröja, och om jag ska vara lika klälös som E var, så tar det nog MÅNGA år!
.
Så jag kanske helt enkelt får fortsätta RÅKA shoppa...
.
Apropå i-landsproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback