Vad har vi gjort i dag då??

Ja, vaknade rätt tidigt, innan åtta...
Börjar bli orolig, han vaknar tidigare och tidigare för varje dag tycker jag!!
Förut var det halv tio-tio, och nu är det halv åtta-åtta.. (Fast nån gång i bland är det fortfarande tio-snåret.)
Jag är lite orolig för vart det ska sluta!!
.
Sen slappade vi i soffan innan frukost, som V ordnade idag!
Sen.....ja, sen försökte jag få bebis att sova, han tyckte inte att han var lika trött som jag tyckte att han var... Men tillslut somnade han och då läste jag lite i senaste numret av Wellness som kom idag.
Sen började det dra i fixa-tarmen, så då gick jag och siliconade runt diskbänken och bänken i tvättstugan.
Sen var det nog lunch och efter det så drog vi på Brödbiten för fika och lek i lekparken.
Sen hem å skruva ner lite grejer i badrummet, silicona hålen som uppstod, läsa lite bloggar, äta middag, kapa och montera list, ja, och nu ska jag dricka kaffe.
.
Skitintressant, jag känner det...
Men det är ju nåt i alla fall!!
.
Skulle behöva klippa gräset oxå, får se vem som får den äran idag!
.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback