5. Berätta om vem du var för ett år sedan.

Då var jag nog ungefär ganska lik som jag är idag, med ett undantag.
Jag var gravid för första gången.
Och jag hade ingen aning om vad som väntade.
(Bild från den 18:e dec.)
Nu är jag betydligt många erfarenheter rikare, både gällande barnafödande och livet som förälder.
Skulle säga att idag är topparna högre och dalarna djupare.
Man upplever så mycket fantastiskt med ett litet barn, och samtidigt så mycket jobbigt!
De säger att man ska prata med varandra om allt innan man får barn, men hur ska man kunna veta vad som väntar? Hur ska man kunna förbereda sig? Man har ju ingen aning om alla känslor som dyker upp! Både positiva och negativa. 
 
Som sagt i övrigt var jag nog rätt lik den jag är idag, mina större förändringar skedde nog tidigare, med viktnedgången och så. Omvärderade livet lite mera då.
 
Vi var precis i startgroparna på utbyggnaden för ett år sedan, nu är vi precis i slutskedet!
 
Lite gravidhormoner!?!?! Men titta längst ner vem som kommenterade då!!
 

Kommentarer
Postat av: sys

Haha, vilket fantastiskt roligt inlägg!! Ännu roligare att han kommenterat!!

2012-12-05 @ 14:20:28
Postat av: Paulin

Hahaha Gud vilket roligt inlägg och det blir verkligen komplett med kommentaren!

2012-12-05 @ 15:18:17
URL: http://pauerlajn.blogg.se
Postat av: Linda S

Nääää men Gud så komiskt!!!! Hur fan hittade han din blogg?!

2012-12-05 @ 22:36:06
Postat av: Hanna

Vad jävulskt!!!!!

2012-12-06 @ 00:19:58
Postat av: c

Hahahahahaha! Jag dööör!! =)

2012-12-06 @ 20:37:26
Postat av: Helena

Vadå Linda, tror du inte han läser min blogg regelbundet? :) Näe, jag skulle gissa på att han sitter och googlar sitt eget namn, och då dök mitt lilla hormonfyllda inlägg upp!

Men ja, lite skojigt var det allt! Och kanske en smula pinsamt, inte riktigt så jag förväntade mig att han skulle läsa det!! Å andra sidan så skrev jag ju faktiskt att han kanske var oskyldig pga gravidhormoner!!

2012-12-06 @ 23:16:59
URL: http://www.helelena.blogg.se
Postat av: Linda

Du skulle ha kontrat med att han googlar för mycket på sig själv ;)

2012-12-09 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback