Lucka 16: Berätta om hur du var när du var liten.

Alltså gårdagens lucka igen.
Ska försöka skärpa mig!
 
Hmm, vad jag vill minnas så var jag rätt snäll.. =)
Försökte nog hänga mycket med Storasyster, kanske inte alltid var välkommen.
Men å andra sidan så gjorde jag det mesta hon bad om tror jag.
(Hon kanske har en annan version?)
 
Oj, detta var ju oxå svårt! Borde vara mamma som skriver..
 
Man lekte ju på den tiden när man var barn!
Lekte mycket med barbie. Och hästar, räckena på bron var hästar, och så drev vi ridskola.
Byggde hinder på gräsmattan. Och lekte kontor. Gillade att pyssla med pärmar och papper, kändes viktigt.
 
Hette oftast Jessica eller Annelie i lekarna, de var de coolaste namnen jag visste!
 
Åkte skidor, pulka, cyklade, spelade fotboll, fast jag var nog aldrig nån atlet egentligen.
 
Lekte hemma, eller med kompisar. Vi var fyra stycken i min ålder på den lilla byn Västerede när jag var liten.
 
Ja, nån som har nåt att komplettera med?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag minns att ni hade jättemånga "barbisar"! :-)

2012-12-17 @ 19:48:40
URL: http://kajsalinnea.blogg.se
Postat av: HelenaHelena

Ja, vi gillade Barbie! Nu har Selina tagit över alla barbisar hemma på Ede!

2012-12-19 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback