Lucka 21: Berätta om någon som du älskar.

 E.
 
7,5 år har vi varit tillsammans nu.
Om några dagar har vi varit förlovade i ett år.
Vi har ett barn tillsammans, och han har en son sen innan.
 
Det har varit lite upp och ner under åren, som det är, men nu känns det stabilt, det känns som om vi klarat av några kriser och kommit ut ur de starkare än innan.
 
Han får mig alltid att skratta, även när jag inte vill.
Han får mig att känna mig trygg, när jag är osäker.
 
Och han kan reta gallfeber på mig.
Men när jag är som argast (det är oftast jag som är arg) så känner jag ändå att jag inte kan tänka mig ett liv utan honom.
Han är ju mina andra halva, den jag vill dela allt som händer i mitt liv med!
För att inte tala om att han är far till min son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback