Lucka 6: Berätta om bloggarna du läser.

Här är min, för tillfället korta, blogglista:
Sen finns det en drös med bloggar som jag kikar in på när jag inte har nåt bättre för mig, men dessa läser jag dagligen.
 
Blondinbella har jag läst i många år. Ibland är den intressantare, ibland är den mindre intressant, men numer är den ju liksom en del av det dagliga läsandet, så nu åker den bara med.
Hairfager är en gammal klasskompis, som jag hittade av en slump,  som flyttade nångång på lågstadiet. Kul att sevad som försiggår i hennes liv - väldigt annorlunda från mitt!
Atollen är en tjej som kommer från Bispgården, där jag växt upp, som jag oxå började läsa av en slump, men nu följer vi varandras bloggar. Fick barn några månader efter mig, så det är roligt att läsa om hennes bebis! Och så gillar hon att plantera och odla - som mig!
Kajsa är min systers syster. Hon har en snygg blogg med mycket fina bilder och så gillar hon ju att träna - som mig!
Träningsglädje skrivs av Sara. Det är min absoluta favoritblogg!! Sara verkar vara en väldigt trevlig människa med fötterna på jorden. Hon inspirerar till välmående och god hälsa - vilket inte bara innebär träning utan även äta gott och göra gott! Dessutom knäpper hon snygga bilder, besöker många ställen både i vårt avlånga land, men även i andra delar av världen, och så händer det att hon delar ut träningskläder!  =)
Upp och hoppa är en inspirerande träningsblogg, som även den handlar om mer än bara träning för att må bra. Hon skriver på ett roligt sätt, men ibland blir hon irriterad och då tar hon upp det!
Dags att bli smal är Shervin. Hon som kämpar för att gå ner 40 (??) kg i vikt tillslutet av januari genom att äta LCHF och träna med Philip Lailani. Intressant att ha följt från början, viktresor är ju som sagt nåt som ligger mig nära i hjärtat!
 
Tipsa gärna om ni läser nån annan spännande, rolig blogg!
Känner att jag skulle kunna fylla på lite!

Kommentarer
Postat av: lotta

Hihi, kul att jag står med på din lista! Nu blev jag glad!!

2012-12-06 @ 23:32:27
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback