Multimamma!

E brukar, med ironi, kalla mig Multimamman.
Så igår levde jag upp till mitt smeknamn!
Jag bakade, och medans degen jäste så tränade jag! Ser ni vad röd och svettig jag är?? (Näe, jag vet att det inte syns så väl, men jag VAR det!)
Mjöliga träningsbyxor!

Men det stoppar inte där...
Samtidigt som jag gjorde detta så satte jag på pärerna på spisen!!
Och E for och hämtade V, så jag var även mamma till Alvin...
 
Mulittasking på hög nivå!
Första jäsningen blev det crosstrainern, en övning som de kallar "navy seal" på gympan, ungefär som en burpee och sen körde jag en övning där jag har händerna i backen, och sen byter benen jag står på, typ springer alltså, fast med händerna i golvet. 
Låter konstigt, men är JOBBIGT!
(oxå från gympan sist. Har haft träningsvärk i HELA kroppen sen dess förresten!! Så kul!!)
 
Amdra jäsningen blev det vanliga och sidoplankor på köksgolvet med extra vikt i form av Alvin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback