Så var julen slut!

Eller??
Nja, vi är ju lediga i 1,5 vecka till, både jag och E.
Sen börjar jag jobba, och E fortsätter ledigheten.
 
Jag gillar dessa mellandagar när vi bara fiser runt här hemma i långkalsonger, leker ute i snön och pysslar med alla julklappar!
 
Igår när vi kom hem så var så himla nöjd!
Kändes så enormt skönt att ha en kväll at BARA VARA hemma!!
Känns som om det var ett tag sen.
Först all förberedelse med städning och sånt, julkonserten, julen med alla middagar överallt och sen sov vi på Hammarn efter juldagen och hade en jättemysig annandag med E´s familj.
 
Men när vi kom hem igår så....ja, det var SÅ skönt!
Jag gick runt hemma med ett leende och tvättade lite, plockade undan julklappar, och bara njöt av att vara hemma.
E och V for på bio och hade lite pappa-sonkvalitetstid och jag och Alvin hade kvalitetstid i soffan med chips, majskrokar och en massa pussar!
Idag har vi varit ute!
Alvin har åkt i sin nya pulka, och sen hoppade han in i traltorn med pappan medans jag tog mig  ett varv i skidspåret!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se vad denna kväll har att bjuda på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback