Stolt och nöjd!!

Det är dagarna vi inte har nåt planerat som bara förvsinner iväg!!
Ni ser ju, klockan är halv elva innan jag hinner blogga!!
 
Halva dagen har spenderats med C och lilla T. Bus och fika och lite surr! 
Alvin långsov.
 
Sen efter en sen lunch så begav vi oss till övervåningen och lyckades sanera sovrummet!
Ruggigt dammigt!
Men nu är det dammfritt, vädrat, städat och nya sängkläder!!
Hann  samtidigt slänga ihop en mumisg middag bestående av kycklingklubbor och klyftpärer och morötter i gn, plus en hemmagjord sås, överraskande god!
 
Sen fortsatte vi plocka lite uppe med pappan hemma.
 
Träningen har hängt över mig hela dagen.
Ska jag?? Näe... Eller?? JOO!! Eller... Jag vill inte! Näe, och då ska jag lyssna på kroppen.Vill jag inte så vill jag inte!! Eller??

Tillslut körde jag den här medans jag hängde in kläder i garderoben: Om det är försent när jag kommer ner så åker jag inte. Hinner jag inte så hinner jag inte!
Kommer ner när jag är klar och klockan är 18.34. Fan, tänker jag, jag hinner!
Frågar E hur jag ska göra ihopp om att få lite pepp!
-Du får väl bestämma själv hur du ska göra...
Tack för det!! Då får jag väl peppa mig själv då!
Klart som fan jag ska träna, det är TVÅ gånger kvar innan jul!
 
Så for jag och det gick så jävla bra!
Trots alla godsaker som slunkit ner så går träningen riktigt bra!
Och tror ni nu att jag ångrade mig???
Har aldrig ångrat ett träningspass.
Däremot är ju sjukt nöjd och stolt!! Och trött!!
 
Men trots den sena timmen så väntar kvällsfika och dusch innan jag kan glida ner i de svala, nybytta lakanen!
Så nu hinner jag inte sitta här mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback